Gå til innhold
Arkivverket

[#64592] Margit Taraldsdotter Rostuen - fødd i Seljord 1882 - kvar er utvandringi hennar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Margit Taraldsdotter Rostuen, fødd i Seljord 13.6.1882, skal, ifølgje FT1930 for Madison, WI, ha utvandra i 1902, men eg er ikkje i stand til å finna denne utvandringi i nokon av passasjerlistene over Christiania.Kanskje finst det ei bygdebok eller einkvan med lokal kunnskap som kan hjelpa meg stadfesta denne utvandringi?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bernt Knutsen

Denne Margit Taraldsdatter Rådstoga står omtalt i Seljord V, side 141 (Ættesoge for Flatdal og Åmotsdal av Odd Karlberg og Sigrun Dyrland).Hennes slekt kan føres tilbake til bl. a. Tor Steinarson Fjågesund,1590 og Tarald Såveson Lundevall,1651. Men dette kjenner du kanskje allerede til. Det er også et flott bilde av Rådstoga fra 1905 med bl. a. Tarald T Rådstoga.Mvh Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Bernt for interessante tilleggsopplysningar om denne ætti. Etter di eg følgjer ektemannen til Margit i Amerika, går eg ikkje attende til forfedrane hennar i Telemark, men om nokon av etterkomarane skulle ha interesse av det, kan eg syna til bygdeboki.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.