Gå til innhold
Arkivverket

[#64615] Panteregister - koding av protokollar


Gjest Anfinn Bernaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Anfinn Bernaas

Eg har byrja å sjå på panteregistera, men er førebels nokså i stuss på korleis kodinga av protokollane (eller namngjevinga av dei) er sette opp på. Eg kan vise til døme nedst på følgjande nettside: LenkeDet gjeld altså Tinn der eg ikkje får korkje vassrett eller loddrett lesing av protokollkodane til å framstå som logisk nummerrekkjefølgje. Men det er kanskje ikkje meininga? Eg saknar også tilleggsinformasjon til den knappe kodinga på kvar protokoll. No heiter det til dømes kort og godt berre IV 6. Skal det bli råd å finne fram utan å opne kvar einaste protokoll i lista bør det vel leggjast til gardsnummerspenn, eventuelt frå-til årstal etter IV 6? Eg veit personleg at IV 6 gjeld Mæl og Dal sokn og gardsnummer 100–128, frå 1911 til 1934.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Vi vet at dette ikke er enkelt å forholde seg til slik det foreligger nå, og dette skal forbedres. Spesielt 'System ID .....' blir meningsløst.IV 6 er et eksempel på det vi kaller gammel arkivreferanse, her 4. rekke, panteregister nr. 6. Alene vil det være vanskelig å forholde seg til for de fleste. Det ligger inne mulighet for å angi tidsspenn, men et problem med panteregister er at de ikke har noe definert begynnelsesår så lenge gamle poster ble overført fra eldre register. Året registeret ble tatt i bruk, er derimot en mulighet. Gårdsnummerspenn har vi foreløpig bare mulighet til å plassere i merknadsfeltet til de enkelte registrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Takk! Da ser eg på utlegginga av protokollane - og kodinga av desse - så langt som eit prosjekt der saker og ting framleis ikkje har funne si form. Så får vi sjå på det endelege resultatet etter kvart. Vonleg blir det full applaus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.