Gå til innhold
Arkivverket

[#64623] Sogn/Fjord. Hvem var Typograf Torkel Andersen Fimreite?


Gjest Torleif Odland
 Del

Recommended Posts

Gjest Torleif Odland

Torkel Andersen Fimreite er nevnt i Klokkerbok for Sogndal/Stedje 1887-1907, under en dåp 10 des. 1899, oppgitt som far til et uekte barn med navn Jenny Mathea, mor er pige Anna Nikolaisdatter. Torkel er etter denne innførselen i kirkeboken fødd i 1878. Har prøvd endel søk i området, uten å finne rett person, tror jeg. Takker for tips.Mvh. Torleif Odland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleif Odland

Det er noe med det, at å søke i ukjente område, fører til usikkerhet. Ser Erling har muligens slått kloa i han. Til Ottar, finnes der noe bygdebok for Sogndal? Mange takk så langt begge to.Mvh. Torleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleif Odland

Mange takk Ottar for opplysningen din.Det som forvirrer meg når jeg leter etter slekt i Sogndal, (Hofslund) er hvilke kirkesogn en skal søke under. Jeg trodde at Hofslund f.eks. var under Sogndal sogn, men en har jo oppdaget at en må søke i videre krets der i bygden. Men dekker ikke Sogndal sogn selve Sogndal, om jeg skjønner deg riktig?Mvh. Torleif Odland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.