Gå til innhold
Arkivverket

[#64677] Willum Willumsen bosatt på Stathelle,Telemark, trenger hjelp til å finne ham


Gjest Kikki Brill
 Del

Recommended Posts

Gjest Kikki Brill

Det må være ham. Faren er jo skibsfører og borger, kjente sikkert til reder Cudrio som senere sønnen arbeider for som skipper. Jeg går inn på dåp for disse barna der og ser hva jeg finner på faddere. Ble en stund i kveld hos foreldrene til barnet jeg leverte, beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikki Brill

Takk Arne, Anne og Gunn, det er nok han som er riktig person, sønne til Willumsen i Porsgrunn. Som borger og skipsfører så må han ha kjent til Cudrio som sønnen senere arbeider for. Skal gå inn på dåp der og se om jeg ser noe til Møller navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her har du dåpen til Willum W. i Porsgrunn med foreldrepar , Willum Willumsen og Karen Christine Olsdatter. LenkeSe øverst v. s.Dessverre ingen Møller-navn nevnt her.Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.