Gå til innhold
Arkivverket

[#64685] MR, Averøy, etterslekt ca 1860-70 ?


Gjest Helge Hålåsæter
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Hålåsæter

Min mormor var Sigrid Anna Olsdatter f 3. februar 1867. Hun skrev seg for Utheim. Hvilke søsken hadde hun ? Moren var Sigrid Anna Olsdatter (hun også) fra Jostua under Folland, Kårvåg på Averøy født 24. juni 1838 som var gm Ole Jonsen Reiten under Vassgard i Eide født 23. juli 1837. Jeg vet faktisk ikke mere og vil være glad om noen titter på dette. Hilsen Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Eide

Hei. Har sjekket litt i noen kirkebokavskrifter som jeg har. Har ikke sjekket opp mot skannede kirkebøker for kornstad.Sigrianna døde 20/10 1913 og gravfestet 9/11. Tituleres som kårkone.Hennes datter Sigrid Anna ble viet 8/7 1886 med Iver Andreas Andreassen Søbstad f. 1858.Johanna Marie ble konf. 1885 og viet 28/12 1898 med Jakob Tobias Nikolaisen Bjørnsund f. 1873John Olaus ble konf. 7/10 1888. Død ugift 3/1 1893.Jordfestet 2/7. Titulert som fisker og død av tæring.Niels Martin ble konf. 5/10 1890. Døde 25/2 1897. Ungkar. døde av tæring på hospital i Newcastle. mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Hjertelig takk til Torodd og Bjørn. Dere har gjort et grundig arbeid. Det samme til Endre Holten off list med utfyllende opplysninger samt mye om morfar sin familie. Jeg er kjempeglad. Hilsen Helge Hålåsæter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.