Gå til innhold
Arkivverket

[#64689] Katrine Haugland (eller Kvamme) f. 1892 - frå Osterøy til Bergen - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika har eg fått opplyst følgjande:Katrine Haugland var fødd på Eikeland på Osterøy 27.11.1892. Mori heitte Anna, men døydde i barselfeber, og Katrine voks opp hjå ei tante, truleg òg på Osterøy(?). Faren er ukjend.Sidan gifte Katrine seg kring 1915 med Jens Iverson Kvam frå Hafslo i Sogn, fødd i Hafslo 15.5.1886, og dei busette seg i Bergen der Katrine døydde 14.3.1973. Jens døydde same stad 9.7.1975.Eg har leitt etter fødsli til Katrine, men finn ho korkje i Hosanger eller i Hamre, man so var det dette med kyrkjesoknene då...; kva sokn ligg eigentleg Eikeland i?Eg har heller ikkje funne Katrine i FT1900, og vigsli er ikkje funni i Bergen (jmf. Arkivforum).Er det nokon med lokal kunnskap på Osterøy som kan bidra med lite vetta hjelp for å finna denne fødsli/dåpen og eventuelt ogso vigsli?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hvis det er på Osterøy og ikke på fastlandet, så er gården Eikeland rett ved siden av Hamre kirke. M.a.o. Hamre sokn.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Iflg 'bokji' er Martolina Katrina Johannesdtr Kalsås f 1892, i Arna sogn, gift med Jens Kvam Hafslo, tømrer i Bergen. Skal vi gå videre på denne, Lars og Bjørn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

I 1900 bor de i Hamre Lenke far er feilaktig ført som Olsen her. Martolina Katrina er ikke sammen med foreldrene, dvs med far og stemor. Det ser ut for at det er Martolina Katrina som bor sammen med Johannes Olsen og konen Brita på Haugland i 1900 likevel, lenke i (2). Johannes og Brita har barna Olav, Mons, Ingebjørg og Baste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Martoline Katrine var altså datter av Johan Knutsen f Kalsås, 1849- , bosatt på Haugland, og Marta Johannesdtr Blinde 1848-1892. Det står ikke hvor hun kom fra. Hun døde i barsel, 3 dg etter at MK ble født. Johan giftet seg igjen med Anne Karine Bilsdtr Haga fra Fusa, 1865- . De var bosatte på Haugland i Arna til ut på 1890-tallet, men bor i Hamre i 1900. De skal siden ha flyttet til Fusa. Når det gjelder barna til Johan og Marta så var de f fra 1874 til 1892. De bosatte seg i Arna, Åsane, Odda og Bergen, samt en i Sverige. Tilsammen 11 barn hvorav 2 døde som nyfødte.Jeg finner bare døtrene konfirmert i Arna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Bjørg og Arnfrid for mange flotte innlegg som eg finn etter avslutta middagspause! Eg er imponert! Dette må jo vera rett person, sjølv om kjelda frå Amerika (soneson av Katrine) hadde feil namn på mori og feil fødestad(!).No står det berre att å finna vigsli til dette paret, som skal ha funne stad kring 1915, kanskje 1916? Står det noko dette i ''bokji''?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Nei, Lars, det står ikke. Men jeg tenker at vi må lete i Bergen og omegn, samt i Fusa (Os), der stemoren kom fra. I 1900 bor far, stemor og en søster i Åsane, trolig rett utenfor Eidsvågstunnelen, arbeider sikkert ved Eidsvåg Fabrikker. Kanskje Kenneth ser dette og kan sjekke det. Søsknene blir gift i Arna, Åsane, Hamre, Bergen, Odda og Sverige. Søsknene er: Marte Gjertine f 1874 d 1942 Åsane, Johanne Karoline f 1876 d 1922 på Haugland, Arna, Kari f 1878 gm Bertnsen Askøy, bosatt Hamre?, Johanne Marie f 1879 d 1934 Åsane, Malene Gurine f 1881 Sverige, Oline Kristine f 1884 gm Knut Hjellestad Odda, Karoline f 1886 gm Knut Jensen Bergen, Berte Elise f 1890 g Gustav Byrgeson Sverige, tilbake til Bergen. Det var de som levde opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arnfrid for nye innlegg.Spørsmålet om vigsel i Bergen er alt ''prøvt'' i Arkivforum, men det var rett nok før me visst at Katrine ogso heitte Martoline... Eg vil leggja inn ei oppattaking av spørsmålet...Jau, Jens Kvam var eit par gonger i Amerika, men berre for kortare periodar. Både han og Katrine døydde i Bergen.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Nå har jeg kikket i de forskjellige KBs vielseprotokoller, men kan ikke finne dem.Kan hun ha vært med til USA og at de har giftet seg der?A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arnfrid for nytt innlegg og direkte mail!Nei, Martoline Katrine var aldri i Amerika; vigsli skjedde nok i eller nær Bergen.Eldste barnet var forresten Bergliot, som døydde 14.12.1916 og vart gravlagd frå Domkyrkja i Bergen. Ho var fødd 27.4.1916, men fødsli er IKKJE i Domkyrkja...Dei fekk òg sonen Birger Johannes, fødd 14.9.1917.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Men, slik det fortoner seg for meg så har du fått flere feilaktige opplysninger fra 'slektningene'. Kan det være at opplysningen om ekteskap i 1915 i Bergen, og at bruden het Haugland, også kan være feil?Årstall??Sted??Navn??Jeg vet ikke, men det slår meg at kanskje det kan være slik.Hvor er forresten barnet i 1917 døpt? Det kan jo se ut for at de har flyttet inn i DK sogn mellom april og desember 1916. Har du sjekket innflytterlisten? Ser de bor i Fredriksberg Barakke i 1924....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Katrine Marte Oline Haugland, det høres jo ut som en søster av henne. Fødsel 27.4.1916, uekte, adr Cl Ochensm, som er NK.Da har de nok giftet seg i NK etter 3.5.1916.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.