Gå til innhold
Arkivverket

[#64698] Skifte etter Odin Marius og Hanne Eline Andersen, og skifter etter deres barn


Gjest Ann Hedvig Øvsthus
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann Hedvig Øvsthus

Finnes det skifte etter Odin Marius Andersen, født 16/12 1862, død 20/2 1943, og konen Hanne Eline Andersen, født 27/4 1868, død 23/7 1943? Vet de hadde en datter Ellen Georgine født 7/10 1892, død 1/12 1962, er der evt ett skifte etter henne også. Disse hadde også en sønn Bjarne, men der har jeg bare fødselsår 1895.Evt var Bjarne gift, og når døde han?Hvem er nevnt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Da Odin M. og Hanne E. Andersen døde etterlot de seg tre barn: Ellen Jørgine Andersen, Bjarne Håkon Andersen og Alfhild Kathinka Rasmussen.Da Ellen Georgine Andersen døde i 1962 var hennes arvinger broren Bjarne Andersen, Thomøhlensgate 24 og Alfhild Rasmussen, Søndre Skogvei 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Hedvig Øvsthus

Er det mulig og se om disse to siste søsknene hadde barn?Leter for en venninne i USA, og hun lurer veldig på om hun har slektninger igjen i Norge :o)Regner med at disse gjerne lever i dag, så evt kan de sendes meg på e-mail. Får jeg evt beskjed, så kan jeg sende e-mail adressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.