Gå til innhold
Arkivverket

[#64702] Vigsler i Bergen 1930-1950 (Juvik og Oppedal)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Følgjande tre vigsler skal ha funne stad i Bergen mellom 1930 og 1950:JUVIK, Jenny Konstance (1911) og EGELAND, Ragnvald J. (1905)JUVIK, Margit Ulrikke (1915) og MONSEN, Sverre (1914)OPPEDAL, Ida Andrine ()1911) og NOSSEN, Asbjørn (1911)Eg er interessert i å få greie på:* Nøyaktige vigselsdatoar (og -stader)?* Fødestader for brudgommane og deira fulle namn (med farsnamn)?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løkkebø

Hei Lars. Ble mest interessert i damene jeg, som jeg skjønner du har kontroll på. Har egen slekt som heter Juvik,fra Askøy, men kjenner ikke igjen disse damene. Kan du si noe om hvem som er foreldrene.Lars Løkkebø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Foreldri til Juvik-søstrene var Jakob Kornelius Jacobson Juvik (1877-1951) og andre kona Kari Iversdotter Kvam (1881-1960). Kari var frå Hafslo, medan Jakob var fødd på Juvik, Askøy.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løkkebø

Da er det nok ikke min slektsgren. Jeg har ei Marthe Jacobsdatter, født på Brevig, Askøy, 1821. Dette kan kanskje være en søster av faren til Jacob Kornelius.Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Kommentar til Lars Løkkebø: Eg har diverre ikkje fleire kunnskapar om forfedrane til denne ætti. Alt eg treng i prosjektet mitt er å finna dei nemnde vigslene i Bergen.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.