Gå til innhold
Arkivverket

[#64736] Anetavler, familiark etc. tilgjengelig på nettet ? ?


Gjest Arne B. Kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne B. Kristiansen

Er det noen som vet hvor på nettet en kan finne TOMME anetavler, familieark etc, etc, som er mulig å skrive ut eller laste ned. Helst gratis. Har lett og lett, men kan ikke finne noen som er tomme, bare utfylte.... Trenger noen når jeg skal gjøre notater og annet for å holde oversikt når jeg er midt inne i et arbeid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Jeg kan ikke svare deg akkurat på det, men hvis du bruker et program, feks Brothers Keeper, kan du jo lage det selv.Du må skrive inn noen tall og bokstaver i stedet for navn i programmet. feks at du begynner med A1 - A2 - B1 - B2 osv. Da får du jo ikke helt blanke ark, men ikke fulle av informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Jeg er medlem av GENI.COM som har 'alt'. Den er gratis. Det tar imidlertid noen sekund å registrere, da signalene skal helt til Hollywood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Der fikk jeg tak i det jeg ønsket, men er det noen som vet om det finnes noe med norsk tekst?? På lik linje med det som finnes via linken til Marianne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Innes Hansen

Hei Arnedet jeg pleier å gjøre er å lagre det jeg skal ha som en jpg fil åpner det i et program som jeg kan viske ut tekst med (bruker Photo Plus 4)skriver på norsk etterpå. Tar litt tid men trenger jo bare å gjøre det 1 gang.Mvh. Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.