Gå til innhold
Arkivverket

[#64749] Finner ikke døde/begravet Andrine Martine Martinusdatter på Askøy/Hordaland


Gjest kjetil tufte
 Del

Recommended Posts

Gjest kjetil tufte

Hei. Jeg strever med å finne en dødsdato til Martine Andrine Martinusdatter f.1872 Kollevågen - Askøy, var gift med Sivert Johan Hansen som døde i bergen 1 juli 1962. Barn: Marie Kristine Hansen, Hilda Hansen, Kirsten Hansen. Trenger sårt litt hjelp til å finne dødsdato/sted.Mvh Kjetil Tufte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Datoene på gravstøtta er: Sivert Hansen 15/10 1876-1/7 1962, Martine Hansen 26/2 1878-8/8 1946 og så er det en uten gravstøtte Erling B. Hansen 24/5 1926-28/1 1979. Sivert stemmer jo med datoen du oppgir. Kan det være du eller graven som har feil fødselsår på Martine ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjetil tufte

Hei. Tusen takk for god hjelp. Jeg har jo ikke lett etter henne i bergen fordi jeg var sikker på hun døde på askøy. Nå er alt på plass. Mange takk. Mvh Kjetil Tufte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.