Gå til innhold
Arkivverket

[#64751] Cornelius Sørensen, fødd i Fjaler 1864 - til Værøy i Lofoten - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1900 for Sørland i Værøy, Nordland syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Kornelus Sørensen hf g Fisker og skomager Inderst offentlig understøttelse 1864 Yttre Holmedals sognJørgine Hermandsen hm g Husgjerning 1864 FlakstadSofie Kristiansen d ug Datter 1885 VærøyKarl Korneliusen s ug Søn 1889 VærøySeverin Korneliusen s ug Søn 1890 VærøyJakobine Korneliusen d ug Datter 1892 VærøyMarianna Korneliusen d ug Datter 1896 VærøyJohan Korneliusen s ug Søn 14.04.1899 Værøy~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg har vanskar med å identifisera denne Kornelius (Cornelius) Sørenson, for FT1865 syner tre alternative personar med dette namnet og nesten same alder. Den eine av desse er son tuil ein gardbrukar på Hestad i Fjaler, fødd 1861, so han trur eg IKKJE det er, men kven av dei to andre...?Cornelius Sørenson fødd på Strand i Fjaler 1.12.1862 ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6833&idx_id=6833&uid=ny&idx_side=-5>Lenke) - i 1865 busette på ein plass under Steien i Fjaler:~~~~~~~~Søren Østensen Logerende g Daglønner 1830 YttreholmedalJohanne Andersdatter hans Kone g 1823 YttreholmedalSynneve Sørensdatter deres Datter ug 1857 YttreholmedalCornelius Sørensen deres Søn ug 1863 Yttreholmedal~~~~~~~~ellerCornelius Sørenson fødd ''uægte'' på Haaland(?) i Fjaler 16.7.1863 (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hill-Gunn Jensen

Har ingen lokale kunnskaper, men ser at Jørgine er på Værøy når hun får datteren Sofie med Kristian Andreassen i 1886 [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=64&filnamn=Dp18571880&gardpostnr=181&personpostnr=1566&merk=1566#ovre>Lenke ellers er alle barna til Cornelius døpt på Værøy, slik at Cornelius og Jørgine er trolig viet der. Ser at Cornelius og Jørgine hadde ett barn til LenkeDatabasen for Værøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne og Hil-Gunn for spennande innlegg!Innlegget til Anne synes å prova at det var alternatv #2 som er ''vår'' mann. So då er den ''biten'' på plass.MEN, eg kan ikkje finna vigsli til Cornelius og Jørgine korkje i Værøy, Røst eller Flakstad (Moskenes). Kan presten ha ''gløymt'' å føra inn denne vigsli...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

De giftet seg i Bodø (nr 19) Kildeinformasjon: Nordland fylke, Byen i Bodø, Ministerialbok nr. 801A10 (1888-1899), Ekteviede 1888, side 208. Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne og Kirsti for dei siste innleggi! Særleg vart eg glad då eg såg at du Kirsti har funne vigsli til dette parfolket! Kjempebra! Problemet er no heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne og Kirsti for dei siste innleggi! Særleg vart eg glad då eg såg at du Kirsti har funne vigsli til dette parfolket! Kjempebra! Problemet er no heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.