Gå til innhold
Arkivverket

[#64768] Sivert og Margretha Hinderager i Avaldsnes/Kopervik,1900 - lagnaden deira?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1900 for Tungevigen i Avaldsnes (Kopervik?) syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Sivert Hinderager hf g Landhandler 1858 Torvestad StaMagreta Eriksdatter hm g Landhandlerkone 1858 Sogndal i Sogn StaOlof Sivertsen s ug Butikdreng 1886 Avaldsnes StaErik Sivertsen s ug Søn 1889 Avaldsnes StaMarie Sivertsdatter d ug Datter 1892 Avaldsnes StaOle Johannessen L.F e Rentenist 1814 Sogndal i Sogn Sta~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Margretha Eriksdotter frå Ospesæter i Sogndal var fødd i Sogndal 3.7.1858, medan Sivert Olai Johnson var fødd på Osnes i Torvastad 30.1.1858, men voks opp på Hinderaker i Avaldsnes.Er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg med følgjande detaljar:* Kvar ligg eigentleg denne bustaden deira, Tungevigen? Er det ein del av Kopervik?* Dato og stad for dødsfallet til Sivert Hinderager?* Dato og stad for dødsfallet til Margrethe Hinderager?* Talet på søner og døtrer fødde av Sivert og Margrethe?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Øystein for spennande og nyttig innlegg. Her fann eg faktisk alt eg mangla, men eg har eitt spørsmål att:* Kvar ligg denne garden Utvik (Tungevigen)? Er det ein del av Kopervik?Nok ein stor takk for framifrå hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Ask

Tungesvik ligger ikke i Kopervik, men på Gamle Dalen sentralt i Avaldsnes. Handelstedet ligger til Bøvågen på nordøstsiden av Karmøy. Navnet Tungesvik kommer muligens av at et av de eldre bruka på Utvik ble kalt Tunge i eldre tid. Forfedrene til Sivert finner du på bnr. 3 på Hinderaker. Det finnes også en liten epistel om Sivert på dette nettstedet http://www.n-kh.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.