Gå til innhold
Arkivverket

[#64775] Ingeborg Kristendtr. Elde busett i Kristiania


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Eg etterlyser fleire opplysningar om Ingeborg Kristendtr. Elde f. i Davik prgj. 1849 Utflytt til Kristiania 1872,Her er ho i Kristiania FT 1875LenkeVed FT 1900 finn eg henne ikkje i Kristiania. Om ho er d. før 1900 eller flytta frå Kristiania veit eg ikkjeNokon som kjenner til henne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Harald L. Bakke

Drar opp igjen denne i håp om at nokon kan hjelpe meg og finne kvar det vart av henne. Vart ho gift i Christiania og d. før 1900 eller utflytt frå Christiania etter 1875 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Det stemmer Berit. Eg har dåpen, utflytting til Christiania og registrert ved FT 1875, men kvar vart det så av henne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg la inn det andre fornavnet hennes fordi det kanskje kunne gjøre det litt enklere å finne henne. Det er jo så mange Ingeborg. Hun kan jo ha giftet seg og skiftet etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Ja takk for det Berit, det andre namnet hadde eg ikkje teke med. Det eg skreiv i innlegg nr. 4 var ikkje negativt meint altså !!Kjempeglad for alle innspel! ;)- Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Eg kan heller ikkje finne henne som emigrant frå Kristiania i tidsrommet 1875-1900, eller på FT-1900 andre plassar i landet. Ved faren sitt skifte i 1906 var ingen av arvingane namngjedde unntatt enkja hans pga. falittbu, så der var det heller ikkje hjelp å få.Det mest nærliggande å tru er at ho døydde i Kristiania etter FT i 1875.Kva kyrkjesokn sokna Drammensvegen til mellom 1875 og 1900 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Lensmannen i Davik:'5. Datter Ingeborg Kristensdatter, født 1849, der forlod Landet for ca 20 aar siden, efter at have opholdet sig nogle Aar i Kristiania. Fra Kristiania reiste hun til Frankrige, antagelig til Paris. Senere har man ikke hørt Efterretning fra hende. Efter et løst Rygte har man hørt at hun skulde være reist til Amerika til Nework.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Ei spennande dame med andre ord, men er det mulig på å spore opp vidare om henne i Frankrike og evt. Amerika ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Harald!Du finn henne, iflg ancestry.com som gift 27. febr. 1898 i Paris med Frederick Wilhelm Heinriche Hedmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.