Gå til innhold
Arkivverket

[#64788] Borgny Tomasdtr Høysæters sønn Anders, far?


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

N° 71 her, jeg greier ikke å tyde hvam som er far til dette barnet. Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Os, Ministerialbok nr. A 14 (1826-1839), Fødte og døpte 1827, side 13. Permanent sidelenke: Lenke Fra Kvernnes (Quernes)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Herfindal Johannessen

Moderen Pige Bornie Tommasdtr Høysæter, Barnefader opgivet en Pigen aldeles fremmed Person.I merknadsfeltet står videre: Opgivet af Niels Tommasen Høysæter at den besvangrede Pigen har tilkiendegivet at hun kom i Samley(e) med en hende ubekjendt Person i Skoven, hvor hun var med Kreaturerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Du snakker meg om! Takk skal du ha Marianne-:)Nå må jeg se om jeg kan finne ut om denne Anders levde opp, Borgny er søster til min tipp-tipp Nils Tomassen Høysæter.Fant tilfeldigvis nok en innførsel om Anders, men det er strøket over!! Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Os, Ministerialbok nr. A 14 (1826-1839), Fødte og døpte 1827, side 14. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det må være han som dør her som Anders Pedersen Høysæter 5 uger gammel: Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Os, Ministerialbok nr. A 14 (1826-1839), Døde og begravede 1827, side 270. Permanent sidelenke: LenkeI den andre lenken stod det vel Peder som far. Jeg har gått igjennom konfirmasjonslistene og der var han ikke å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.