Gå til innhold
Arkivverket

[#64820] Hjelp til tyding av navn fra døpsprotokoll fra Bud pr. gj. Romsdal


Gjest Gisle Ottar Wold
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Ottar Wold

Finnes i bok: Møre og Romsdal, Bud prestegjeld/sokn, i Ministerialbok nr. 566A06, periode 1852-1868. Året dette gjelder er 1852. Dåp av tvillingene Berthe og Gurianna. Deres foreldre var Hans Olsen og Marith Jørgensdatter Herskarstøl. Finnes på bokens side nr. 7, og person nr. er 43 og 44. På øverste rekke av faddere finner vi Ole Iversen- men navnet bak Iversen er vanskelig. Jeg mener det er Rustlandshaug, eller ha noen av dere et bedre forslag. Ellers stor takk til de personer som har hjelpt med før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Olav Kleppen

Kan det ikke være Rustandhaug? I såfall så kan det være en 'langveisfarende'; Rustandhaugen finnes i Sigdal sogn i Sigdal prestegjeld i Buskerud. Jeg vet at det fantes innflyttere fra dette distriktet i Bud på den tiden.Så et lite hint i all vennskapelighet: Jeg ser at du takker personer som har hjulpet deg før. Det ville vært veldig allright om du svarte inne på det temaet som du hadde tidligere, jeg viser nå til tema 64794. Ikke nødvendigvis for å takke, men det er fint å få en tilbakemelding som viser at du har fått med deg bidraget fra de som forsøker å hjelpe ;-)Mvh. Bjørn Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.