Gå til innhold
Arkivverket

[#64867] HO, Etne; Ingebrigt Viersen BJØRGEN, f. 1880 i Fjellberg. Hvor ble han av?


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Grete Jøraas

Satte mine små, grå i sving og husket hvem Vilhelm sin datter giftet seg med. Fant henne i årets tlf katalog. Legger du inn e-mail adr din, så skal jeg maile deg navn og nr (tror nesten hun giftet seg med en fiolinist....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

affi alfakrøll online dot noVilhelm har arbeidet min fiolin.Er utrolig takknemlig Grete, for denne har vært vanskelig.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Dåpen til Trygve 1914 Kildeinformasjon: Rogaland fylke, St. Johannes i Stavanger, Klokkerbok nr. B 6 (1907-1917), Fødte og døpte 1914, side 193. Permanent sidelenke: Lenke Adressen er den samme som Trygve bodde på senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Og Bjarne 1916 Kildeinformasjon: Rogaland fylke, St. Johannes i Stavanger, Ministerialbok nr. A 9 (1911-1921), Fødte og døpte 1916, side 199. Permanent sidelenke: Lenke (nr 163).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Vi har ustabilt nett så jeg har ikke vært her så mye. Takker Lars for opplysningene. Nå ha jeg brukt dagen til å få på plass Dalen-slekten i Haugesund, og skal ta kontakt med Bjørgen-slekten i morgen.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.