Gå til innhold
Arkivverket

[#64890] Søge itte familie etter Anton Edvard Johanessen fra Rakkestad- emigrerte i 1882


Gjest mari anne næsheim hall
 Del

Recommended Posts

Gjest mari anne næsheim hall

Anton fra Rakkestad reiste te New York i april 1882- han ble gift dagen før med Juditte fra Bjerkreim- Finnes det noe slekt igjen etter Anton ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Vielsen til hans foreldre finner en i innlegg 97 i debatt 64780. LenkeOg Anton sin familien i 1865 i innlegg 7 i samme debatt.Hans dåp finner en i innlegg 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Vielsen til hans foreldre finner en i innlegg 97 i debatt 64780. LenkeOg Anton sin familien i 1865 i innlegg 7 i samme debatt.Hans dåp finner en i innlegg 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari anne næsheim hall

Arnie-you are back in business- thank you- skal gå på julemøte i iddaisklubbem nå- vett du ka ein iddais e ?mari anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari anne næsheim hall

Hei Grete- klart eg meine iddis - det var et kjekt møte og eg meldte meg inn som medlem-litt av en samling du har-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Dersom det er nokon andre(enn eg, før eg fann dette) som lurar på kva iddis er for noko, så slepp du å lura lengre, berre sjå her:Lenke:-)) Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari anne næsheim hall

Til Arnie- Arne B -e det tilfella at Juditte og Anton hadde med seg en kvinne som hette Bolette til Amerika ? mari anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.