Gå til innhold
Arkivverket

[#64897] Ragnhild Ovidia Karlsen - frå Skjeberg/Sarpsborg til Canada 1927 - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Utvandringslista over Christiania syner denne jentra i 1927:~~~~~~~~~~~~231374 Oslo 1927 aug. 8 0908 Ragnhild Ovidia Karlsen f ug tj.pike 03071906 Skjeberg Canada bedre fortj. 564,72 Henriksen Stv.r.fj.~~~~~~~~~~~~Dødsattesten til Ragnhild frå Corra Linn, BC syner at foreldri hennar var Karl Anton Johansen (politimann?) og Fredrikke Hansen.Eg har søkt i kyrkjebøkene for Skjeberg, men finn ikkje noki Ragnhild Ovidia fødd i 1906. Men dotter hennar i Amerika påstår at Ragnhild Ovidia skal vera fødd i eller nær Sarpsborg!Er det nokon med lokal ''teft'' som kan tipsa meg om fødestaden til Ragnhild Ovidia og fulle namn og opphavsopplysningar til foreldri hennar, so ville eg setja stor pris på det!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Molfrid og Solveig for innleggJau, eg veit ikkje kva som skjedde då eg la inn dette temaet. Det kom to gonger... Problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.