Gå til innhold
Arkivverket

[#64918] Oppslag i adressebøker Stavanger


Gjest Tor Mathisen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Mathisen

HeiEr det noen som har anledning å slå opp i adressebøker Stavanger ?? Jeg har på DIS sett at Jørg Eirik Waula kunne gjøre det, men han får jeg ikke tak i. Henrik Jæger Ebenhard Johansen f. 1861 i Brønnøy bodde i 1923 i Tougt. 27 i Stavanger. Jeg ser at det finnes adressebøker for seinere år, og spørsmål er om Henrik er å finne i disse ? Han hadde en sønn : Aleksander Julius f. 1897 Vennesla som jeg gjerne skulle ha visst mer om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Rolf Erik Sanne

Jeg var innom Statsarkivet i Stavanger i dag. Den tidligste adresseboken som sto fremme i hyllene var 1929/1930-utgaven, her var ikke din mann eller hans sønn å finne. Neste gang jeg er der skal jeg sjekke om det finnes adressebøker for perioden 1924 tom 1928 på bakrommet. Sjekket videre en perm med utklipte dødsannonser, Dødsfall i Rogaland 1916-1930. Heller ikke her fant jeg Henrik J. E. Johansen.mvh Rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.