Gå til innhold
Arkivverket

[#64979] Norsk utvandring til Sør-Afrika


Gjest Harald Jarl Runde
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald Jarl Runde

No er omsider oversiktsboka 'Norsk utvandring til Sør-Afrika' komen i handelen. Forfattaren er lokalhistorikaren Per Ole Reite frå Volda. Utgjeve av Spor Forlag http://www.sporforlag.no/ Mykje ny kunnskap og oppdaterte opplysningar om nordmenn som emigrerte og fann seg eit levebrød i Sør-Afrika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Dette høyrest ut som ei spennande bok. Eg kjem nok til å ønskja meg denne under juletreet, men før eg vil ønskja meg ho, undrar eg på:* Finst det eit stadnamnregister for kvar i Noreg utvandrarane kom ifrå, eventuelt eit namneregister over utvandrarane, slik at eg til dømes kan finna ei biografi om Johanna Olsdotter (Fet), fødd i Hafslo 1832, som i 1860 utvandra med mann Georg Fredrik Carlsen frå Aker, fødd 1834? Eg saknar dødsdatoar og opplysningar om borni deira... Eit anna døme er Johan Sivertsen (Melsæter), fødd i Fræna 1849 og utvandra i 1882...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Da har jeg et spørsmål om det er angitt er kar med navn Lars Altern i den boka eller rettere Lars Martinus Svensen Altern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Jarl Runde

Har ikkje sjølv fått 'finlese'. Men ein av manglane ved boka er at namneregister manglar. Ja, både Johanne Fet og Lars Altern er omtala, Lars Lefdal er eg ikkje sikker på i farten, heller ikkje Johan Melsæter. Desse personane har vel vore omtala her på Digitalarkivet, men om der er nye personalopplysningar de ikkje kjenner til frå før, veit eg ikkje. Trass i at der tydelegvis har vore litt hastverksarbeid på slutten før boka gjekk i trykken er det absolutt ei julegåve ein bør ynskje seg for den som er interessert i og søkjer etter oversyn og ny kunnskap om denne delen av norsk emigrasjonshistorie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Skulle gjerne hatt kopi av det han har skrevet om Lars Altern. Jeg har mye om han og hans står jo skrevet om på min hjemmeside. så det er spennende om det er noe annerledes og hvor evt. bokforfatteren har hentet stoff fra (kilder etc.). min etpost: Otjoerge(krøllalfa)online(dot)noLars tilhører min Svigerfamilie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.