Gå til innhold
Arkivverket

[#64986] Mary Samuelson, fødd i Noreg feb. 1858, utvandra 1867/1868 - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg opplyst at:Mary Samuelson, fødd i Noreg februar 1858 (jmf. FT1900), skal ha utvandra i 1867 eller 1868. Ho gifte seg kring 1880 i St Paul, MN, men me finn ikkje vigsli!Dødsmeldingi hennar frå Rochester, MN 1908 seier at far hyennar heitte SAMUEL OLSON, medan mori var ukjend.Eg finn ingen høvelege Mari... Samuelsdotter i FT1865, MEN namnet Samuel KAN vera eit problem. Samuel finst i Noreg, men eg har òg sett døme på at Sjur, Syvert, Simon, Semund og Salomon vert til ''Sam(uel)'' i Amerika...Eg står soleis ganske so ''fast'' med omsyn til dette problemet, men kanskje einkvan sit med eit godt forslag?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.