Gå til innhold
Arkivverket

[#64998] Hartvig Angel Nilsen . Kontorist ved Laksevåg Verk i 1900


Gjest Jostein Riseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Jostein Riseth

Hei !Hartvig Angel Nilsen ble født på Leka 21.juni 1855. Jeg vet ikke mer om ham og familien enn det jeg finner i FT 1900 for Bergen. Det som er litt merkelig er Anne Marie , husmor f.28.04.1872. Hun kan ikke være Hartvigs kone ? Heller ikke noen av sønnenes kone ? Er det noen som vet noe mer om Hartvig Angel Nilsen og hans etterkommere ? Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Han gifter seg første gang i Avaldsnes Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Avaldsnes i Avaldsnes, Ministerialbok nr. A 15 (1880-1906), Ekteviede 1882, side 159. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Riseth

Hei !Det var raskt jobba ! Tusen takk til Ann Mary og Kirsti ! Håper det dukker opp noe mer angående barna. Jeg kan vel gå ut fra at de første barna er Ragnhilds, men at Georg f 1895 og Signe f 1898 er Anna Maries . Fikk de kanskje noen barn etter 1900 også ? Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.