Gå til innhold
Arkivverket

[#65041] Trænger hjælp til at finde dødsdato på Wilhelm Mathias Lind f. 1836


Gjest Hans Falch
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristinn Hegna

I 1882 kalles hun fru Tomine Lind i klokkerboken også Sør-Trøndelag fylke, Domkirken i Trondheim, Klokkerbok nr. 601C09 (1878-1883), Fødte og døpte 1882, uten sidenr. Permanent sidelenke: LenkeK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Ja, her svarer vi samtidig i bare iver.Da betyr det vel at Wilhelm døde mellom 1882 og 1888. Kan hende vi må lete etter hans død i Trondhjem?Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristinn Hegna

Finner ham ikke død i kirkeboken for Bakklandet 1882-1886(i en bisetning kan jeg nevne at mens jeg lette i Trondheim/hospitalet fant jeg en 'enkemadam Johanne Lind' død i 1891 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2742&idx_id=2742&idx_listetype=bg&idx_kjonn=&uid=ny&idx_side=-11>Lenke. Hun er enke allerede i 1875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Holder på med Domkirken i Trondheim. Har ikke funnet han der i 1882 -1883. Vakker skrift i bøkene , men mange døde registrert i disse årene.Får prøve litt senere.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Holder på med Domkirken i Trondheim. Har ikke funnet han der i 1882 -1883. Vakker skrift i bøkene , men mange døde registrert i disse årene.Får prøve litt senere.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Hans Falch

Tak til Gunn og Kristinn med hjælp til at begrænse søgedatoerne til 1882–1885.Jeg har gennemset alle kirkebøgerne i Troms og Sør-Trøndelag for den pågældende periode, men desværre uden resultat.Mvh Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.