Gå til innhold
Arkivverket

[#65082] Vielse i Vinje, Vossestrand


Gjest Karl H. Meyer
 Del

Recommended Posts

Gjest Karl H. Meyer

Ei Dagny Konstanse Draugsvold, f. Dingen 10.11.1898. Hun vart gift med en Nils Andersen Draugvold, f. 16.08.1900. De var bosett i Vinje. Hvortid var disse vigde, og hvor?Har søkt i Voss og Vossestrand, uten hell.Karl H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Karl - Dagny Konstanse var ei sognataus frå Dyngjo inne i Gulen, ikkje langt frå der Brekkestronda hotell er. Ho var dotter av Peter Karlsen og Karen Monsdotter, so kanskje strendingen Nils Andersen Draugsvold gifte seg med ho der inne.Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Hei Karl. Har du funne ut noko meir? Vert litt nåla i høystakken dette. Eg veit ikkje kvifor far min har notert ned namnet og fødselsdatoen til Dagny, for etter det eg veit har eg ikkje slekt i Dyngjo og heller ikkje Draugsvollsfolk. Men so manglar det tydlegvis nokre sider før han har notert øverst på arket at Nils døyr på Voss i mai 1975 og Dagny fyrst i august 1994, men dette veit du sikkert om det er i slekta di. Det står ikkje noko om born. Eg veit at det var populært blant vossingane å reisa te bydn å gifta seg. Besteforeldra mine gifte seg i Domkirken og foreldra mine reiste jamvel heilt til Oslo. Ein må og spyrja seg korleis ein strending møtte ei jente frå ein liten avkrok som Dyngjo. Arbeidsplassar? Høyanger og Årdal kan jo vera aktuelle. Kanskje ho var i huspost ein eller annan stad der han arbeidde. Synd eg ikkje grier hjelpa deg. Har nett byrja bruka dette digitalarkivet so eg er ikkje så stø i å søkja her.mvh Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Vet du når og hvor første barnet til Nils og Dagny ble født? Det kan i det minste gi en pekepinn på når de giftet seg.Mvh. Rune thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karl H. Meyer

Hei! Har ikke navn på noen av deres etterkommere, venter på mikrofilmer fra BT for å se dødsannonsene. Pikenavnet til Dagny er Petersen Dingen, hun er f. i Nyhamar, Gulen. Dagny døde 12.01.1994 Vinje, Voss Nils døde 01.07.1974 Vinje, Voss, etter gravminnerKarl H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Dagny var i alle fall fortsatt på Dingen da hun ble konfirmert 21.09.1913. Se post nr.24. Lenke Kanskje det er mulig å finne ut når hun dro fra Gulen.Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Karl - Dagny og Nils fekk ikkje born, men dei har fleire 'tantungar'. Ei av desse er Hildegard, men eg har ikkje etternamnet. Dagny døydde på sjukeheimen på Vossestrand, men eg er ikkje viss på om den framleis er oppe og går og dei er vel kanskje uansett bundne av teieplikt. Du kunne kanskje ringt til skulelærar Terje Draugsvoll på Voss. Han er strending og veit kanskje meir.mvh Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Karl - Eg har funne arvingane etter Dagny, men det er vel neppe tillatt å oppgje desse her på forumet. Kanskje Yngve Nedrebø kan svara på dette? Men eg kan sei sopass at Nils og Dagny ikkje hadde livsarvingar. Og framleis har eg ikkje funne kvar dei vart gifte.mvhJostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.