Gå til innhold
Arkivverket

[#65102] Ny slektsbok for Strandebarm


Gjest Arne Gjerstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Gjerstad

Det er no kome ny slektsbok for Tørvikbygd, Strandebarm og Mundheim. Dette er band I, og omhandlar gardane frå Heradstveit til Litlelinga. Boka er på 608 sider og er rikt illustrert, med nye og gamle bileter. Boka har også alfabetisk register. Band II og III kjem til jul 2009. Boka er utgjeve av Hardangerforlaget i Øystese.Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Arne Gjerstad

Dei 2 siste banda er no komen, og området er komplett dekka. Området er frå grensa til gamle Kvam, frå Heradstveit til Gravdal i gamle Varaldsøy kommune. Kan og nemna at Varaldsøy (sjølve øya og 4 gardar på landsida, Vestervik, Bergtun, Grønevik og Femstenevik)kjem med ny Gards og Ættebok i nær framtid 2010? 2011.Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hei Arne,Har dere funnet ut hvem konen til Peder Abelsen Gravdal, sønn av Abel Aslaksen og Anne Pedersdatter, var? Hun het Agate/Aagote Rognaldsdatter, og faren var trolig bergverksarbeider i Ølve. Hun blir konfirmert i 1776 i Kvinnherad.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Gjerstad

Hei Arnfrid.Det har me diverre ikkje, det er vel slik at me kunne ikkje ta oss tid til alt for omfattande undersøkelsar på alle områder. Og det er sikkert ting som skulle vore med, som også har falle bort, eller er utelate.Feilfrie er ikkje desse bøkene, på line med det meste i denne sjangeren.Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Gjerstad

Hei Arnfrid.Det var bra.Eg har, om det er ynskjeleg, funne '1 lekk' vidare frå Aslak og Brita i Flogedalen, altså forfedrane til Abel Aslaksen som var gift med Agate.Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

OK, for i Strandebarm står det bare fornavn på de to.Kan jeg få det. eller du kan legge det inn i tråden til Patricia som Kjellaug og jeg holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Gjerstad

Hei.Som du kanskje ser så har eg limt inn innlegg 6 i refererte debatt, men eg skal og leggja inn dei andre oppl. der også.Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Ja takk.Da kan du notere deg hvem Agate Rognaldsdatter var og hvor hun og Peder Abelsen bosatte seg, slik at du har det til dere skal lage rettinger el tillegg til bøkene. Du finner det i nevnte tråd.A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Gjerstad

Hei.Eg veit ikkje noko meir enn det eg nemde i innlegg 2. Det er Gitle Sandvik på Varaldsøy som held på med den.Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.