Gå til innhold
Arkivverket

[#65161] Georg Wilhelm Larsen, f. 14.1.1902 og gift 11.1.1930, i Christiania, men kvar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Georg Wilhelm Larsen, fødd 14.1.1902 ein eller annan stad i Christiania, skal ha gift seg 11.1.1930, truleg i eller nær Austre Aker/Grorud(?) med Elfrida Halvorsen, visstnok då busett ved Årvoll, men fødd i Drammen 9.3.1899.Eg står fast når det gjeld både opphavet til Georg og vigli deira. Er det nokon som kan tipsa meg om kvar i byen eg kan finna svari?Eg takkar so mykje på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristinn Hegna

Jeg innser at dette ikke er svar på det du spør om, men det bekrefter ihvertfall opplysningene dine. Her er fra DIN-norge Gravminner:Navn Georg Wilhelm Larsen Født dato 1401 1902 Død dato 2003 1970 Begravet dato 2005 1970 Felt 047 Rad 03 Gravnr 007 Gravplass Østre Aker kirkegård Fylke/Kommune Oslo/Oslo Kirkesogn Østre Aker Prestegjeld Østre Aker prestegjeld Prosti Østre Aker Prosti Bispedømme Oslo Registrerings foretak Oslo kommune, Gravferdsetaten Registrator Gravferdsetaten Registrering ferdig Oktober 2008 Merknad Bidratt med bilder: H-P.Falao, S.Nyløkken, M.Selland Fotograf Jan Harald Eide, Kari Talsnes, DIS-Oslo/Akershus Om registreringen Kirkevergens database gravminnene

bilete6054.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for kjempeflott innlegg! Nei, dette problemet stod framleis uløyst, og opplysningane kom akkurat i tide!Eg ser at mori Alma Marie Andersen var frå Värmland i Sverige og har gjort eit kjapt søk i Paulus (1897 og 1898) for å sjå etter vigsli til Nicolai og Alma Marie (for å finna den nøyaktige fødestaden hennar i Värmland!), men utan resultat... Kanskje du Carsten har eit tips å komma med?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for kjempeflott innlegg! Nei, dette problemet stod framleis uløyst, og opplysningane kom akkurat i tide!Eg ser at mori Alma Marie Andersen var frå Värmland i Sverige og har gjort eit kjapt søk i Paulus (1897 og 1898) for å sjå etter vigsli til Nicolai og Alma Marie (for å finna den nøyaktige fødestaden hennar i Värmland!), men utan resultat... Kanskje du Carsten har eit tips å komma med?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

I margen til Georgs dåp står det at de giftet seg i Gjøvik 1887! Det var veldig tidlig og stemmer trolig ikke. Har bladd gjennom vielser i Vardal/Gjøvik fra 1887-1898 uten å finne noe. Får lete litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for dei siste innleggi om denne saki!Eg er forundra over at vigsli ikkje kan finnast på Gjøvik trass i utsegnene om dette. Kan det tenkjast at dei er skrivne under dissenterar?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Berit Knudsen

Om det skulle være av interesse så fant jeg i Oslo telefonkatalog fra 1942 Georg W. Larsen, telegrafbetjent, Sverdurpsgt. 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.