Gå til innhold
Arkivverket

[#65188] Søker Skifte-/dødsmelding etter søsken i Bergen


Gjest Rune Frydenlund Rostad
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Frydenlund Rostad

Jeg søker hjelp til å finne skifte-/dødsmelding etter to søsken i Bergen;*Signe Kaspara Nygård, (f. i Bodø, Nordland 1886) døde i Bergen den 28. april 1950. -Hun var for øvrig gift med en Olav Nygård (ukjent når han døde).*Hermann Parelius Bang Knudsen (eller Knutsen?), (f. i Bodø, Nordland 1889) døde i Bergen den 1. januar 1959.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

*Signe Kaspara Nygård, (f. i Bodø, Nordland 1886) døde i Bergen den 28. april 1950. Hun etterlots eg enkemannen Olav Nygård, og barna Thorleif, Andor og Herdis, alle med etternavn Nygård. Datteren bodde i 1950 i Oslo.*Hermann Parelius Bang Knudsen (eller Knutsen?), (f. i Bodø, Nordland 1889) døde i Bergen den 1. januar 1959. Han var født i bodø 15. juni 1888, og etterlot seg enken Borgild og barna Rakel Julie Øvre-Eide, Guri Margrethe Due, Steinar T. Knudsen, Sigbjørg I. Knudsen og Laila R. Knudsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Frydenlund Rostad

Lurer på om noen kan finne fram skifte-/dødsmeldingen etter en Thorleif Nygård, død i Bergen (sentrum) den 16. november 1973.Jeg ønsker å vite når han var født, og om han hadde noen enke og/eller etterkommere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.