Gå til innhold
Arkivverket

[#65204] Pantebøker/Skifte Bergen 1822/1823 (Lars Erichsen frå Hafslo)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Lars Erikson frå Hafslo døydde i 23-100 i Bergen 4.9.1822. Kyrkjeboki syner namnet hans som Lars Erikson Hoxstad (Lenke), men dette namnet er elles heilt ukjent. Gardsnamn frå Hafslo var Wenjum.FT1815 syner at Lars då var huseigar i 23-100, og sidan han må ha etterlete seg to døtrer Guri(ne) og Anna, lurer eg på følgjande:* Finst det opplysningar om ervingane hans i pantebøkene for Bergen i samband med eigarskiftet av 23-100?* Finst det eventuelt eit skifte etter Lars som syner ervingane?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det er vist til skjøte til Lars E. 7. april 1807, og til Mons Olay Olsen 16. des. 1823. Som utsteder av siste synes enken Synneve Erichsen å stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for avklarande opplysningar kring eigedomen til Lars Eriksen. Eg reknar då med at det ikkje finst noko skifte etter Lars...?Kan det då tenkjast at det vart halde skifte då Synneva Eriksen (Larsdotter) døydde i Bergen 9.2.1824?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.