Gå til innhold
Arkivverket

[#65249] Til dere alle.


Gjest Solveig Kristine Westgård
 Del

Recommended Posts

Gjest Solveig Kristine Westgård

Jeg sender en julehilsen til dere alle der ute på forumet. Ønsker dere en fredfull og koselig jul,og et nytt godt og bra år.Jeg takker for all den fantastiske hjelpa jeg har fått av mange av dere i løpet av året. Har fått svar på mye,og mange brikker har falt på plass. Tusen takk for hjelpa. GOD JUL. MVH Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Bjernes

En riktig god jul og et enda bedre nytt år til dere alle sammen på dette forumet! Og hjertelig takk for all den fine hjelpen jeg har fått hos dere, mange 'tunge' brikker er falt på plass!Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Koselig julefeiring og gode dager i 2009 ønsker jeg dere alle! Takk også til alle dere som har hjulpet meg med alle mine spørsmål! Juleklem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Christin Markussen

En riktig god jul og et godt nyttår til alle sammen. Tusen takk for all hjelp og all kunnskap som dere er villige til å dele :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

2008 var året då eg tok opp igjen slektsgranskinga og oppdaga dette forumet her. Det har vorte mange artige stunder.God jul til alle som har hjelpt meg, og til alle eg har fått hjelpe! Godt år til alle slektsnysgjerrige!Helsing Torodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

God jul til alle som leser dette fra meg også. Tusen takk til alle som har vært meg til hjelp med slektsforskningen dette året, takk for interessante temaer og all lærdom jeg har fått. Blir her i Sandnessjøen i julen, og regner med å holde på en god del med slektsforskningen. Så det dukker nok opp noen spørsmål herfra på Digitalarkivet i løpet av julen. Nå er dere advart. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.