Gå til innhold
Arkivverket

[#65266] Fredrik Wilhelm Johansen, Nes, hans første kone, noen som kan hjelp meg?


Gjest Willy Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Willy Andersen

Fredrik Wilhelm Johansen, f. 23. nov. 1868, var ifølge kirkeboken i Nes enkemann når han giftet seg med Marie Olsdtr. i Nes kirke 1900. Er det noen som vet hvem hans første kone var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Da er det vel denne mannes første ekteskap du søker opplysninger om?LenkeFår se om jeg kan finne noen holdepunkter i kirkebøker i årene før han giftet seg 2. gang.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Willy Andersen

Takker så mye for svarene, men Marie Olsdtr. var hans andre kone, disse opplysningene har jeg, men det er hans første kones navn, og når de giftet seg jeg savner. Mvh Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

De la nok inn lenken så de som vil hjelpe deg kan se dem selv.Da vil jeg spørre deg om du har lett gjennom kirkebøkene etter vielsen og evt. dødsfall i Nes AK? Ingen vits å gjøre dobbelt arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.