Gå til innhold
Arkivverket

[#65286] BOK gis bort


Gjest Grete Jøraas
 Del

Recommended Posts

Gjest Grete Jøraas

Bygdeboken Rennebu bd 1(1983) gis bort, og siden det er jul spanderer jeg også porto. Samtidig ønsker jeg å kjøpe følgende bøker: Alenfit bd 1, Evanger bd 1, Skogn 4-11, Børsa bd 1, Skaunaboka og Fana bd 4. Der jeg bare ønsker 1 bok, er jeg åpen for å kjøpe helt sett (så får jeg flere bøker å gi vekk..)Julehilsen fra Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

Greit Tore, du skal få den. Send meg din postadresse på grete dot joraas @ lyse dot net. Jeg sender boken i morgen.vennlig hilsen grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeke L Hansen

Hei Jeg så Fana 4 i hyllene på Norli bokhandel på Lagunen storsenter i Bergen for et par uker siden. Er du heldig, har de den ennå.Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

Takk Vibeke, og takk igjen Reidar! Det kunne se ut som om Norli var utsolgt, men jeg sendte en forespørsel pr mail og i mellomtiden krysser jeg fingrene:-)spent grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Øverby

Hei! No har postadressa mi gått på nettet. Håper jeg har korrigert epost-adressa di rett!Vil i same slengen ønske alle forumets lesere ei god jul! Mvh Tore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Karlsen

Ang 11. Jeg kjøpte ett bind av Fana bygdebok via en bokhandel i Bergen. De sendte boken til meg. Husker desverre ikke hvilken bokhandel det var, men jeg fikk opplysningen om bokhandelen fra biblioteket i Bergen. Sendte bare en epost dit, og fikk hjelp.Biblioteket finner du her: http://www.bergen.folkebibl.no/ mvh Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

Takk Agnar og Tove for nyttige tips! (For dette å få fatt i manglende bygdebøker i samlingen min, har/er ikke lett!)vennlig hilsen Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Øverby

Boka (lenke 1 og 2) kom på laurdag. Det vart blink på meg! Tippoldmora fann jeg ikke i bind 1, men Gorsetgardene er i dette bindet, og ho hadde forfedre på Utstuggu Gorset.Hjertelig takk , Grete!Tore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.