Gå til innhold
Arkivverket

[#65300] Hvem var Karoline Elise Jørgensen (gift navn?) f. 1897


Gjest Karin S. Aaslie Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Karin S. Aaslie Hansen

Jeg leter etter min grandonkel Aksel Jørgensens kone og tror hun var Karoline Elise Jørgensen som døde i 1980 i Trondheim. Hun skal være født i Finnmark. Er der noen som vet noe her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg vet ikke pikenavnet hennes , men finner en Karoline Elise Jørgensen f. 15 - 6 -1897 , D. 22-12- 1880. begravet på Tilfredshet kirkegård, Tronheim , Oslo Domkirke. Id nr. 1045548 på DIS Gravminner.Mulig du får dette fram ved å dobbeltklikke på lenken her:LenkeOm det ikke går, så bare søker du på Jørgensen, etternavn , pluss fornavn, så vil du finne henne.Muligens finner du ektemannen Aksel også gravlagt i Trondheim.Kan se i 1900-tellingen om jeg finner henne som barn i Finnmark?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Vel, i Alta finnes det faktisk to damer som kan passe med fornavn og alder: Lenkelenken la jeg til den som var oppført nærmest i alder.Mvh. Gunn.Kan hende vi kan finne rett fødselsdato i kirkebok for Alta til disse kandidatene?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Tja, nå er jeg litt usikker på om noen av disse Elise Karoliener i Alta er den du leter etter.Dette er kirkeboka til hun som het Andersen. Se nr. 23, 1898: LenkeDen andre fant jeg døpt 1897 men fødselsåret stemte ikke helt dessverre.Du får ta en titt på om du kjenner igjen noen navn , som kan ha vært oppkalling av barn?Lykke til med letingen.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.