Gå til innhold
Arkivverket

[#65338] God Jul !


Gjest Hege Kvale
 Del

Recommended Posts

Gjest Hege Kvale

Heisann hoppsannVille bare ønske alle de gode,flinke hjelperne her inne en RIKTIG GOD JUL OG ET SPENNENDE NYTT ÅR.Uten dere hadde vi mang og en stått fast i arbeidet vårt.:)Jule klem fra Hege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Vet ikke hvor det ble av den andre juletråden, så jeg slutter meg til deg her. En riktig god jul til alle som jeg har vært i kontakt med i år og alle de andre også - takk for god hjep-:)En spesiell julehilsen til de på arkivet det er jo takket være dem at vi har anledning til å være her. Takket være Yngve Nedrebøs oppslag i skifter, har vi ofte kommet oss videre for ikke å snakke om Jan Oldervold som sitter bak og passer på at programmene virker slik de skal-:)Nå drar jeg til Norge for å feire jul og blir borte fra data i noen uker.Beste julehilsener fra Kjellaug

bilete6081.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse Kristiansen

God jul, god jul, snart er det jul,- vi lar stjerna i vinduet lyse.Lampenes skinn si'r 'bare kom inn'.Vi har plass nok til alle for nå er det jul:(Ukjent forfatter)Takk for all hjelp, takk for at jeg kunne hjelpe noen andre. Og den andre julehilsentråden er her Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Johansen

Man må bare henge seg på og ønske alle en riktig God Jul. Man har gjenom året fått mye god hjelp og forhåpentligvis fått gitt noe tilbake.Julehilsen fra Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Jeg henger meg på, med en liten julehilsen her fra Moss også. Takker dere på digitalarkivet (ansatte) for alle mulighetene dere gir oss hver eneste dag i vår hobby. Julehilsen også til alle brukere her, som er med å gjøre dette stedet så fantastisk spennende og fargerikt.Takker for hjelp og inspirasjon jeg selv har fått her i året som har gått. Like så takk for at jeg har fått lov til å yte noe tilbake. Vennskaper/bekjentskaper knyttes stadig i felles hobby. Vi har igrunnen mye å takke for, nå når dette året om et par uker ebber ut.I mellomtiden er det jul. God Jul alle sammen.Hilsen Anne Lene Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Eg vil også gjerne nytta høvet til å ynskja alle dykk som som eg har møtt her på forumet i året som gjekk og året før det(?) ei riktig god jul og eit velsigna nytt år!For meg er slektsgransking ein mani, men samtidig ein mani som gjev meg store gleder gjennom året. Eg bur og lever aleine og då er digitalarkivet ein god stad å ty til i einsemnda. Men hovudsaken for meg er at eg møter mange trivelege menneske her på forumet, ja menneske som eg knapt kunne ha vore utan. Om desse menneska gjev meg motstand kva gjeld synspunkt, så er det like velkomment som ei anerkjenning av eigne meiningar.M.a. av den grunn, så vil eg framleis ynskja alle dykk der ute ei riktig god jul og eit endå betre nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund

Hei. Jeg var vel tidlig ute med å ønske God Jul her forleden. Nå vil jeg igjen få ønske alle på dette forumet en riktig God Jul, og et Godt Nyttår, og takke alle for ekstra mye hjelp i året som har gått- Med beste hilsen : Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg vil benytte anledningen til å ønske alle og enhver som er brukere på dette forum en riktig God Jul.! Jeg vil takke hjertelig alle både på Brukerforumet og Digitalarkivet for den utrolige hjelpsomhet dere har vist meg gjennom også dette året. Hjertelig, hjertelig takk til dere alle!Med beste hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg slutter meg til rekkene og takker alle brukerne av Digitalarkivet og ikke minst alle dem som hver dag jobber utrettelig for at Digitalarkivet stadig blir bedre og bedre. Jeg ønsker dere alle en Rigtig God Og Fredfylt Jul.Ta godt vare på hverandre, vi trenger dere alle også i 2009.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg ønsker dere alle, brukere av debattene og de som arbeider i DA, en riktig hyggelig og morsom jul. Og ikke minst så ønsker jeg dere alle et godt nytt år.Mvh. Berit Knudsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til alle brukere, og spesielt til de som gjennom årene har hjulpet meg å finne fram i kilder av forskjellig slag.En spesiell hilsen til Yngve Nedrebø som gjennom årene har forsynt meg og andre med informasjon fra skifteprotokollene. Mitt nyttårsønske er at disse må bli tilgjengelige på samme måte som kirkebøkene. :=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Frydenlund Rostad

Hei alle sammen!Ønsker alle brukere her på forumet en 'Glædelig Jul og et godt nytt aar'!En spesiell hilsen til alle de som har hjulpet meg med alle mine spørsmål det siste året. Dere er fantastiske!Jeg må få lov å slutte meg til ønsket til Tor Kvien, om at skifteprotokollene kunne bli tilgjengelig på samme måte som kirkebøkene. Det ville vært fantastisk:-)GOD JUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Jeg ønsker alle sammen, både brukere her og Digitalarkivets medarbeidere en riktig God Jul og et Godt Nytt År.Jeg kan også opplyse om at både skifteprotokoller og dombøker vil bli digitalisert (I hvert fall fra SAH), men når er litt uvisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Jeg ønsker alle en god jul og godt nytt år. Kjenner igjen flere navn ovenfor som har gitt meg god hjelp et ett puff forover. Tusen takk. Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruth Gaustad

Henger meg på og ønsker god jul både til mine hjelpere og ellers andre i dette forum. Har fått vite mye nytt om slekta som jeg er veldig glad for, men jeg har flere spørsmål som jeg håper jeg kan bry noen med etterhvert.Hilsen fra en takknemlig Ruth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Ljødal

Takk til alle som har svart på mine innlegg i 2008. Og takk for at det finnes, Forumet som veileder de mange i villrede! Jul skulle være Glede, derfor hilser jeg med det gamle ønske: Gledelig Jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars G. Hukkelås

Til no. (3) Ja tenk om alle kunne skrive litt om seg selv og sine barn, med de samme de var 'skrivefør' hvor mye lettere det hadde vert for oss som kom etter :-) God jul til alle på forumet. Mvh. Lars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Slutter meg til alle gode ønsker. Håper vi alle får en riktig god jul. Takk til alle hjelsommer brukere og de son står bak brukerforumet m.v. Julehilsen John

bilete6126.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Jeg ønsker alle dere der ute en riktig god og fredfull julefeiring, samt et knakende godt nyttår. Sender en stor takk til alle som har hjulpet meg gjenom året som har gått. Julehilsen fra Mette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarl V. Erichsen

Det blir ikke hvit jul ved Sørlandskysten i år, men julefreden senker seg og vi gleder oss sammen med hverandre - og takker kjente og ukjente her for spennende fellesskap om felles interesse. Takk for god hjelp - og godt nytt år!Husk at vi kan slektsgranske nesten uavhengig av vær og finanskrise!- Jarl -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.