Gå til innhold
Arkivverket

[#65338] God Jul !


Gjest Hege Kvale
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Kåre Larsen

Ønsker en God Jul og et Godt Nytt År til Digitalarivets brukere og ansatte. Takk til alle hjelpere som finnes her!Mvh. Jan Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegar Næss

Jeg vil også få lov til å ønske alle en riktig god jul og et godt nytt år, og vil få takke for all hjelp i året som snart er historie ! mvh Vegar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Jeg vil slutte meg til rekken av glade brukere av Digitalarkivet og ønske både brukere og ansvarlige en riktig god jul og takke for all hjelp i løpet av 2008.Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

Også i Lier stunder det mot julefeiring, og 13.55 er Donald på plass i tv. Godt med tradisjoner, dere! God jul og godt nytt år ønskes dere alle, og en spesiell hilsen går til de som har hjulpet meg med alskens vriene spørsmål (det kommer nok flere...),vennlig hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg ønsker også alle som leser dette god jul, og skal nå til med fruktsalaten som er min spesielle tradisjon julaften. Til middag blir det koteletter med peppersaus og surkål eller ertestuing. Jeg har fått mye hjelp på Digitalarkivet, og jeg har vel vært litt til hjelp selv, men jeg håper jeg en gang kan få gjort gjengjeld til en gang til alle dem som har vært til hjelp for meg og som jeg enda ikke har kunnet hjelpe. Det blir nok skikkelig julesteming her nå når jeg setter på julecd, mens jeg lager fruktsalaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Beck-Andersen

Ønsker alle en Fredelig jul og et Godt Nytt År!! Spesiell takk for all hjelp med mer og mindre vriene nøtter i Kongsberg\Eiker-området! Ingen nevnt, ingen glemt. Hilsen Geir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Midtgård

Da står ribba i ovnen og festen kan snart begynne. Vil få takke for all hjelp jeg har fått med å finne gamle aner, og benytter anledningen til å ønske alle en god og fredfylt jul, og et fabelaktig godt nytt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine Kristin Grøthe

Lutefisken var førsteklasses i år. Manglet desverre himbåkå lefse, men kjøplefsa var fersk så det gikk bra. Ønsker dere alle en velsignet og fredfull julehelg. Vi 'ses' i det nye året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.