Gå til innhold
Arkivverket

[#65356] OP, Hedalen/Vaage ca 1880/90, Er det mulig å spore ?


Gjest Helge Hålåsæter
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Hålåsæter

Jeg søker Paul Ols. født 1865 utenom ekteskap av foreldre Marit Paulsd. Karlstad (Steinfinsbøeie)f 1837 og Ole Amundsen f 1840 fra Amundstad nedre (Heringstadeie) fra Heidal, daværende Vaage kommune. Jeg finner han ikke der i FT1900. (Bodde sammen med sin mor på Karlstad i 1875.) Hvor ble han av ? Hilsen Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum
Gjest Helge Hålåsæter

Hva kan være galt da jeg ikke finner han ? Jeg har søkt landssøk og lokalt søk (Vaage) i FT1900. Videre emigrasjonsprotokoller for Kristiania og Oslo, samt Bergen, Ålesund, Kristiansund og Trondheim. Er det hull i de digitale protokollene ? Jeg har i em.protokollene søkt på heimstad. Men det var vel slik at heimstad ble byttet ganske fort når de flyttet for å arbeide for billettene ? Hva med liste for utflyttede fra sognet ? Død ? Jeg trenger hjelp til at noen overprøver meg. Hilsen Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Ett steg nærmere ? Se på døpte piker nr 5 Ingeborg 1886 Far er er Paul Olsen f. 1862 Oppland fylke, Kvikne i Nord-Fron, Ministerialbok nr. 5 (1884-1914), Fødte og døpte 1887, side 12. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Da går jeg ut ifra at det ikke er håp om å finne skjebnen til Paul Olsen. Ha fortsatt ei god jul, og jeg ønsker dere et godt nytt år. Beste hilsen Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.