Gå til innhold
Arkivverket

[#65410] Har fått fil i WinFamily3. Noen som kan gjøre den om til en GEDCOM-fil?


Gjest Tom Askerøi
 Del

Recommended Posts

Gjest Tom Askerøi

HeiJeg har forsket i mer enn ti år på min farmors familie, Pape. Og nå har jeg kommet i kontakt med en slektning som har sendt meg sin database over samme familie i WinFamily3-format. Dessverre kan jeg ikke lese den da jeg selv arbeider i Family Tree Maker.Er det noen som arbeider i WinFamily3 som kunne tenke seg å 'oversette' filen til GEDCOM (eller for den saks skyld til FTM) for meg slik at jeg kan lese den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell-Arne Mellum

Hei, så gamle slektsfiler går ikke automatisk å åpne i winfamily 7.Jeg har Winfamily 4, 5 og 6. Kan sannsynligvis få åpnet den i nr. 4 og via de andre konvertere den til en gedcom.fil som kan importeres i slektsprogrammet ditt.Send den til meg og jeg kan gjøre et forsøk.Min mail er kjellikk(A)hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Askerøi

Hei Kjell-ArneJeg har sendt deg det jeg har oppfattet som filen. I tilfelle jeg har misforstått videresendte jeg også hele mail'en...I største spenning avventer jeg på om du klarer dette.Uansett: 1000 TAKK for forsøket !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.