Gå til innhold
Arkivverket

[#65432] Ny database i Digitalalmenningen – Norske teologer 1815–1902 – feil?


Gjest Anfinn Bernaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Anfinn Bernaas

Digitalalmenningen–Lesesalen inneheld i dag 'Norske teologer 1815–1902', eit nytt og fint oppslagsverk. Men da eg søkte på 'min' prest, August Wenaas via etternamnet, fann eg han ikkje. Derimot dukka han opp blant mange August-ar som Weenæs. Ja, eg går ut frå at det er same mannen iallfall. Fødselsår stemte, og eksamensår så nokolunde med eitt år avvik i høve til det eg hadde på han. Men da eg valde side 440 ut for Weenæs kom eg slett ikkje til side 440, men til side 1069 med ein Storjohann. Direkte innskriving i databasen av side 440 førte meg heller ikkje til rette sida, derimot til side 404.Er det meg det er noko gale med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Nei, jeg får samme resultat som deg! Det er en forskyving på to sider. Vi har testet materialet de siste par dagene, og trodde vi hadde fått alt på rett plass, men tydeligvis ikke helt etter oppskriften. Vi skal selvsagt få rettet det, men neppe før i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.