Gå til innhold
Arkivverket

[#65460] Vigsle i Bergen 1916 (Iversen/Nilsen)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Marie Randine Iversen (fødd Askøy 1890) og John Nilsen (fødd Lærdal 1856) skal vera vigde i Bergen i 1916.* Er det mogeleg å finne den nøyaktige datoen og staden for denne vigsli?* Finst det opplysningar om på kva vis første ekteskapet hans vart oppløyst, eventuelt ein dødsdato for Lovise Ulrikke Nilsen? Ei Lovise Nilsen døydde i Bergen 24.4.1913 - pag. 197 - kan ho ha vore første kona?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg finner ikke noe kort i folkeregisteret for Bergen for Marie Iversen, gift ca. 1916. De er ikke gift borgerlig i Bergen.Lovise Nilsen, død 24. april 1913, var en liten jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for freistnad på å finna denne vigsli. Eg har bladd gjennom ymse kyrkjebøker i Bergen, men finn heller ikkje denne vigsli...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.