Gå til innhold
Arkivverket

[#65477] Feil indeksering i Røyken, Buskerud


Gjest Roger Fossum
 Del

Recommended Posts

Gjest Roger Fossum

Når jeg kopierer permanent sidelenke og legger den inn på min hjemmeside, får jeg opp en feilmelding. Alle andre lenker jeg har lagt inn fungerer ??Kildeinformasjon: Buskerud fylke, Røyken, Ministerialbok nr. 3 (1782-1813), Døde og begravede 1809, side 180.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5903&idx_id=5903&uid=ny&idx_side=-184>LenkePermanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei RogerJeg kan ikke se at det er feil på indekseringa og lenka fungerer her hjemme hos meg. Legger med ei lenke for å se om det også fungerer her eller ei: Lenke Mvh Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Kildeid 5903 er i alle fall nå knyttet til klokkerbok nr. 2 (1797-1810) for Røyken. Denne boka har ikke så mange som 180 sider, og dermed viser ikke den første lenka i innlegg 1 til noe som finnes. Jeg kan ikke se noen grunn til at vi eventuelt har forandret kildeid-ene, og det vil i så fall undre meg mye, men jeg skal ikke påstå noe med 100 % sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.