Gå til innhold
Arkivverket

[#65489] Døde og begravede Sagen runt 1920 - Folvell - Syversen


Gjest Jörgen Ingman
 Del

Recommended Posts

Gjest Jörgen Ingman

Hej!Undrar om någon vet i vilken kyrkobok man finner de döda från Sagene i Oslo runt 1920? Min släkting Kristian Albert Folvell dog i Lilleborg som jag tror tillhör Sagene? den 02.02.1923 och en annan släkting - Johanne Helene Syversen dog 17.06.1920 men det finns ju ingen Døde og begravede för Sagene för den perioden och jag finner dem inte i de andra menigheterna i Oslo heller. Är de böckerna borta eller finns de under annan menighet? Mvh, Jörgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Under DIS gravminner finner jeg en del med Folvell-navn begravet i Oslo-området.Du må nok obbeltklikke på lenken for å få frem bildet av gravstøttene som er fotografert.Her kan søkes på etternavn , fornavn og årstall. Kan hende du finner etterkommere her registrert? LenkeMvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

her er muligens da din slektning Kristian Albert Folvell med hustru og barn i 1900-telling for Oslo? LenkeSer at en sønn heter Gunnar. Mulig han finnes gravlagt registrert på DIS Gravminner.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg fant Gunnar Folvell beg. 1948 , Sagene , Nordre gravlund Oslo.Id. nr. 602055. Ikke bilde av gravstøtte , felt 26, Rad 13 , grav 9-1legger inn en lenke her ,men du må nok dobbeltklikke også på denne lenken.LenkeOm det ikke går , så søk på etternavn Fovell så får du navn på en god del begravet på Sagene, Oslo. Vet ikke om du finner flere i samme familie som Gunnar?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jörgen Ingman

Hej Gunn! Tack för ditt engagemang! Men jag tror dock du missförstod mina frågor lite grann. Det var just att hitta dem i kyrkböckerna som är mitt problem. Jag var idag på Nordre Gravlund och tittade på mina släktingars gravar men det var som sagt böckerna som ger mig huvudbry. Mvh, Jörgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Beklager missforståelsen. Er redd det ikke er digitalisert kirkebøker over døde i Sagene fram til 1920 . Siste jeg fant i digitale kilder var døde 1916,Det står en del opplysninger om kirkebøker for Olso her:LenkeVet ikke om du finner svar på ditt spørsmål her?Lykke til i alle fall. Kan hende noen spesialister her kan hjelpe deg med bedre svar.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.