Gå til innhold
Arkivverket

[#65521] Hvor finner jeg Brita?


Gjest Unni Lauvås
 Del

Recommended Posts

Gjest Unni Lauvås

I bb for Ulvik under bruk nr 6, Bagne står Sylfest (Sølfest) Olson Bagne f 1893 Lenke gift 1921 med Brita Åmundsdtr Bu f 1901 fra Mælen. Noen som vet hvor dette er? Hun skal være f 5. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Lauvås

Sylfest og Brita er ikke gift når de får sitt første barn Lenke Nr 1 i 1921, men gifter seg etterpå. Dette er min svogers bestemor, men de vet ingenting utenom fødtdato og død dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristinn Hegna

Godt gjort - jeg fant ham i FT 1900 [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=16&filnamn=f01233&gardpostnr=216&personpostnr=1174&merk=1174#ovre>Lenke og 3 barn i kirkebokaEn sønn i 1900 Hordaland fylke, Ulvik i Ulvik, Ministerialbok nr. B 2 (1898-1924), Fødte og døpte 1900, side 11. Permanent sidelenke: LenkeEn sønn i1903 Hordaland fylke, Ulvik i Ulvik, Ministerialbok nr. B 2 (1898-1924), Fødte og døpte 1903, side 20. Permanent sidelenke: Lenkeog Datter i 1908 Hordaland fylke, Ulvik i Ulvik, Ministerialbok nr. B 2 (1898-1924), Fødte og døpte 1908, side 35. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristinn Hegna

Her er vel faren til Brita i Hordaland fylke, Eidfjord i Ullensvang, Klokkerbok nr. C 2 (1871-1899), Fødte og døpte 1874, side 13. Permanent sidelenke: Lenke , nummer 14 på sidenK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Lauvås

Takk for hjelpen. Da har jeg fått den opplysningen jeg trengte og mer til :) Da er det bare giftermålet mellom Sylfest og Brita jeg trenger, men det er ikke lagt ut enda ser jeg, stopper på 1919.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.