Gå til innhold
Arkivverket

[#65547] johannes kvala,skåre f.ca1830


Gjest eva høiberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne B. Kristiansen

Ingen Johannes som passer til den informasjoen du har gitt. Har du annen informasjon som kan lyse opp hvem som han var. Hvem var hans foreldre f.eks....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruth Bendiksen

Se Skåre bygdebok 1 på side 518. Kvala, bruk 1 11. Knut Knutssson 1792-1871. Gift 2 m. Herborg Larsdtr. 1801-1876. Johannes, f. 1845, i 1873 gm Konradine Abel Fredrikke Berntdtr, f. i Sokndal Sokn i Stavanger Amt ca 1844. Mvh Ruth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Ser at Eva's Johannes er f. ca 1830. Litt stort sprang til 1845, men kanskje Eva bør komme på banen med flere opplysninger. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Det er også en Johannes Andersson f.1838 på Kvala g.m Gjertrud Maria Larsdtr. f.1838 på Andabeløy, Nes, Vest Agder. De hadde 5 barn. Skåre I, side 572, nr. 68. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eva høiberg

hei Johan Arthur.Kanskje den siste er den Johannes jeg skal ha. Har navn på 2 døtre,Laura g Kristensen,og Oline (Lina)g. Johannesen.Du har jo e-mail adr. så vist dere er noe mer opplysninger,så er jeg takknemlig for det.Godt Nyttår.mvh Eva Høiberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Det stemmer nok det. Laura og Andrine Olina er to av barna. Jeg skal sende deg det jeg har om dem. Godt Nytt år til deg Eva. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.