Gå til innhold
Arkivverket

[#65556] Dødsmelding Sogndal 1944 (Kvam)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kristian Martinusson Kvam døydde på gamleheimen i Sogndal 26.12.1944. Han let etter seg minst ei ''særkulds-''dotter:Ingeborg Kvam eller Lien, truleg busett på Kongsberg eller i Holmestrand.Er det mogeleg å få greie på ervingane hans?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Avdøde var gift 2 ganger. I 1. ekteskap med Anna Hermansdatter hadde han datteren Ingeborg Lid, Roveveien, Holmestrand, i 2. ekteskap med Kristi Ølmheim var det ikke barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine Lise Hovland

Hei Lars Øyane. Dette gjelder noe helt annet. I boken din fra Luster, bind 5, er det nevnt etter et av barna på Sviggum, flyttet til Bergen, lagnad ukjent. (eller noe slikt). I alle fall så har jeg funnet linken til dette barnet, som er en av mine aner. Anita har tidligere fått disse opplysningene, og har lagt de inn på sin hjemmeside. Så hvis du vil oppdatere den lenken, så finner du det på http://www.look.no/anita/slekt/indexJohannes Iversen Sviggum (1768 - 1808) Ragnilla Rasmusdatter (1778 - )mvh Trine Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Trine Lise for interessant innlegg. Eg freista linken, men fekk feilmelding!Eg ser eg manglar ikkje so svært mykje opplysnngar om Johannes Iverson frå Sviggum; kan det vera at dødsdatoen til dotteri Anna Karine Høeg er vorten kjend? Eller kanskje lagnaden til dotteri Rangele og mannen Arne Christensen?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine Lise Hovland

Hei! Det er datteren til Johannes Iverson frå Sviggum, Ragnele Johannesdatter mannen Arne Christensen. Johan Christian Arnesen Skage er sønnen deres, og der er det en del etterslekt. Anita har beskrevet noen som 'privat'. Hvis du ønsker kan jeg sende deg de fra vår gren, på mail. mvh Trine Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.