Gå til innhold
Arkivverket

[#65567] Haugesund, Jonas Bertram Larsen, f. ca. 1920


Gjest Bernt Jenssen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bernt Jenssen

Jonas Bertram Larsen, f. ca. 1920. Hvor er han født og hvem er hans foreldre/aner?Han ble g.m. (første halvdel av 1940 tallet)Klara Oliva Mæland, f. 1919, Risøen, Haugesund. Hennes aner har jeg funnet i 'Slektsforum Karmøy'Føler vel at navnet Jonas Bertram, ikke helt stammer fra Haugesunds-traktene, men jeg kan selfølgelig ta feil. Har vært gjennom de fleste krk. bøkerne for området, uten å finne han døpt.Det eneste alternativet jeg har funnet er fra 'fødselsreg' en gutt født 25.05.1920 (reg. uten navn) foreldre er Kjører Lars Johan Jakobsen og Berta Karine f. Olsen, bosted 'Berkeland', foreldrene er født i henholdsvis 1881 og 84 i 'Fane', gift i 1904, 5 barn fra før. Etternavnet til Jonas Bertram, burde vel vært Jakobsen, hvis dette er rett person (les 1920)Håper noen kan være behjelpelig med Jonas Bertram Larsen's fødested og aner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.