Gå til innhold
Arkivverket

[#65569] Oppslag bygdebok for Vik i Sogn.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg leitar etter verifisering(og sjølvsagt også ein f.dato for Chr.Chr.) for at dei som er 'fattiglemer' nederst her er foreldra til Christen Christensen, men det var ikkje enkelt LenkeEg har leita i krk.boka for Vik(både døpte og konf), eg har søkt i Sogn og Fjordane Fylkesarkiv sin database, finn fleire barn av Heriette og Christen der, men ikkje Christen Christensen.Eg finn ved vigsla til Mari og Christen at faren heiter Chr. Andersen, men det er no merkeleg at eg ikkje kan finna han verken døpt eller konf. Er eg så ør etter julefeiringa :-)))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Hei.Kan det være nr 75 her? Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Vik, Ministerialbok nr. A 7 (1831-1845), Fødte og døpte 1835, side 24. Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Konfirmasjonen, nr 22 Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Vik, Ministerialbok nr. A 8 (1846-1865), Konfirmerte 1849, side 188. Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, visst er det rett :-) Hmm, det må nok vera jula som har teke på, har leita fleire gongar!Tusen takk skal du ha!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Mariann !Det er ikkje så lett å finna fram når Fylkesarkivet i SF skriv at far er Tohertsen Anderson ! Så det er ikkje berre 'prestemannen' som rotar !Ang data frå Vik i Sogn, kan du og bruka Leegenalogy.net. Finn Databasane, Fødd, og bruka Kr (Kristian, ikkje Ch) så hadde du fått det same som Kirsti frå Ålesund fann i Kyrkjeboka den 30.12:f. 7.8.1835, Kristen, far: Kristen Andersson mor: Henrikka Andreasdtr. bustad: Vikøren far er Husmenn.Vikøren 0-388 kjem du derimot ikkje 'inn i'. Her er berre gårdsbruk i Arnafjorden du kan koma 'inn i'. Dog IKKJE Vik og IKKJE Kvamsøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Godt Nyttår :-)) Og tusen takk for tipset :-)Eg har nok sendt avgarde det som var spurt etter, men skal prøva å hugsa det til ein annan gong :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.