Gå til innhold
Arkivverket

[#65570] Anna Lovise Johannesdotter Grimsrud (1837) frå Trøgstad til Amerika - kva år?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Følgjande huslyd budde 1865 på garden Grimsrud i Trøgstad:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Karen Halvorsdatter Husmoder e Selveier 1812 TrygstadKristian Johannessen hend. Søn ug hj Moderen 1843 HølandHalvor Johannessen hendes Søn ug Dæksmand paa et Indsøes Dampskib 1845 HølandLovise Johannesdatter hendes Datter ug 1837 TrygstadJohanne Johannesdatter hendes Datter ug 1850 HølandBolette Johannesdatter hendes Datter ug 1856 TrygstadHalvor Larsen hendes F. e Føderaads. 1780 Trygstad~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Lovise Johannesdotter, fødd på Grimsrud 15.12.1837, skal ifølgje amerikanske kjelder ha utvandra i 1868, men no har eg søkt både 1868 og dei næraste åri før og etter, men eg finn ho ikkje utvandra i kyrkjebøkene for Trøgstad!?Finst det kan henda ei bygdebok som kan fortelja oss kva år ho utvandra? Eller er det nokon med lokal kunnskap som sit med svaret?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.