Gå til innhold
Arkivverket

[#65588] Voldsund og Røren på Sundmøre, hvilket kirkesogn ?


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Jeg leter etter 2 dødsfall som skal være på Røren MR. Jeg aner ikke hvor det er. Noen steder finner jeg at det skal være Kristiansund og andre steder Herøy eller også Ålesund.Det gjelder: Anne Marg. Irgens Holst gift Brun, f.1799 - død 23/1 1841 Voldsund. Så er det Johan Christopher Brun f.1794 - død 26/11 1865 Røren på Sundmør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Hei.Det er i Herøy, her er Johan Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Herøy i Herøy, Ministerialbok nr. 507A05 (1842-1873), Døde og begravede 1865, side 253. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2240&idx_id=2240&uid=ny&idx_side=-255>Lenkeog her Anne Margrethe Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Herøy i Herøy, Ministerialbok nr. 507A04 (1816-1841), Døde og begravede 1841, side 132. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åshild Vang

Du har kanskje hørt historien om Anna med barnet, og vet at det er Anne Margrethe som er Anna med barnet? Hvis ikke kan du få den historien - hvis du oppgir mailadressen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.