Gå til innhold
Arkivverket

[#65615] Petter Pederson og Martha Olsdotter i Verdalen (1865) - kvar kom dei ifrå?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1865 for Leråstuen under Brandhaug (prestegarden) i Stiklestad sokn i Verdalen syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Petter Pedersen hf g Husmd. med Jord 1825 VerdalMartha Olsdatter hans Kone g 1826 VerdalKaren M. Pettersdatter deres Datter ug 1855 VerdalPaulina Pettersdatter deres Datter ug 1858 VerdalOlianna Pettersdatter deres Datter ug 1862 VerdalMarith Pedersdatter Logerende ug 1807 VerdalKarolina Johannesdatter hendes Datter ug 1848 Verdal~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Huslyden utvandra til Amerika der dotteri Karen Bergitte, fødd 10.2.1855, gifte seg med ein utvandra sogning!Men kan nokon med lokal kunnskap hjelpa meg med opphavi til foreldri Petter og Martha - dvs. kva gardar/plassar dei var fødde/voks opp på?Eg ser dei gifte seg i Verdalen berre få dagar før Karen Bergitte var fødd, 2.2.1855 (Lenke), men eg har vanskar med å tyda fødestadene...? Det ser ut som han var frå Sparbu, men då er vel fødestaden frå FT1865 feil?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit for nye innlegg. Eg trur so sanneleg du har rett; eg har nok ''bomma'' på vigsli, men det såg ut for meg som det stod Petter Andreas Pedersen...Men aldrane frå vigsli og kyrkjeboki for fødde høver godt med FT1880 i USA der han var 64 og ho var 54!Problemet er soleis løyst, og er eg godt nøgd!Godt nyttår til deg, Berit!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Karen Bergitta,født 1855: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=18&filnamn=Foedverd&gardpostnr=7804&merk=7804#ovre>Lenke Paulina,født 1858: LenkeTil Amerika i mai 1878: Lenke Olianna,født 1861: LenkePeter Pedersen,56,kona Martha Olsdatter,46, og Olianna,født 14/9.1861, dro til Amerika 27 juni 1872:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Trond Okkenhaug

Gammelt nytt kanskje, men det var av interesse. Lars antyder Brandhaug som prestegard, men det har den aldri vært. Petter Pedersen utv. 28.04.1868, kom tilbake og henta kone og dtr. Olianna 1872. Datter Karen utv. 28.04.1870 og 18.05.1878, da sammen med søster Pauliana. Jeg har Karen gm. T. Thompson, stemmer det? Har du mere om ham og fam. videre, så takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary, Berit og Trond for nye innlegg!Til Trond: Karen gifte seg i Jackson Co., MN 24.6.1880 med enkjemannen Trond Trondson frå Holsete i Hafslo, i Amerika kjend som Thomas Thompson (1843-1924). Thomas og Karen farma først i Belmont township, Jackson Co., MN, sidan, frå 1905, i Hope township, Cavalier Co., ND, so frå 1909 i Lincoln township, Clark Co., SD, men i 1914 flytte dei som pensjonistar til Minneapolis, Hennepin Co., MN der Karen døydde som enkje 16.4.1934. Dei fekk sju born i lag, men eg er framleis ikkje ferdig med å greia ut alle detaljane om dei.MEN; om du sender meg ein email, kan eg gje deg namn og telefonnummer til ein soneson som bur i Excelsior, MN...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Trond!Det er sjølvsagt ikkje so enkelt å senda meg ein email utan adresse: lars.e.oyane@sdsl.noMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.