Gå til innhold
Arkivverket

[#65619] Godt nyttår og takk for godt samarbeid i 2008!


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Dette ønskjer eg alle meddebattantar og dugelege hjelparar i eit gedigent prosjekt som bygdebokarbeidet er! Eg reknar med at 2009 vert eit endå meir aktivt forskarår enn noko år før!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Godt nytt år Lars, og alle andre som eg har hatt noko med å gjera i året som gjekk - og til dei som strever med å gjera Digitalarkivet stendig betre. Kjem til Geilo fredag 6. februar - ikkje utan grunn. Må prøve å treffast, sjølv om det vert ei hektisk helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

Jeg vil også stille meg i køen av brukere som vil takke Lars og alle andre meddebatanter for all hjelp og samarbeid i året som gikk. Likeså vil jeg ønske dere alle et Godt Nyttår.Samme ønsker går forøvrig til alle i Arkivverket generelt og til Yngve og folkene i Bergen spesielt.Mvh Roald Sjursen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.