Gå til innhold
Arkivverket

[#65633] hjelp til tyding av dåp i Drangedal 1711


Gjest Ragnar Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ragnar Halvorsen

Er det noen som kan tyde denne dåpen for meg?Tror det er Ole olsen? ...... som døper en datter Ki...4 siste v.side:Lenkemvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Greier ikke tydingen,men FS sier Aare/Aared: Kirsti,døpt 2 okt 1710(ikke 1711).Foreldre Ole Olsen og Berthe Asbjørnsdatter [url="http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=500224115903&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9Tele&juris2=Tele&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Telemark&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeKirsti,døpt 2 okt 1710.Far:Ole Olsen Aare:Lenke Søsken av Kirsti:Peder,døpt 25 des 1705: LenkeAsbjørn,døpt 9 sept 1707,Aared,Drangedal,død 29 juni 1792: LenkeAsbjørn gift med Synnef Andersdater den 26 des 1726: LenkeOle,døpt 7 juni 1708: LenkeSiri,døpt 8 mai 1709:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

Tusen takk Ann-MaryDet er den riktige dåpen du har funnet. Jeg leste på kildeinnformasjons linken, og der står det jo 1711. Men hadde jeg tatt en titt på høyre side så begynner 1711 der. Så 1710 er riktig.mvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

Tusen takk Ann-MaryJeg tror det er førstnevne Kirsti som vies med Kittil Anundsen her ?:3. vielse v.sideLenkemvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.